De bibliotheek en de kinderopvang

De Bibliotheek & de kinderopvang

Samen vóór het lezen met de Bibliotheek. Ons aanbod zorgt voor een goede start op het gebied van taalvaardigheid. Met theater, muziek en digitale toepassingen wordt de taalontwikkeling bij jonge kinderen extra gestimuleerd en het verhaalbegrip vergroot. Zo komen ze in een vroegtijdig stadium al in contact met kunst, cultuur en bijvoorbeeld de basisbeginselen van programmeren.

Het aanbod van de Bibliotheek voor de kinderopvang vormt de start voor een doorgaande leerlijn tot het laatste jaar op het voortgezet onderwijs. Heeft je kinderopvang speciale wensen? Neem contact op: we werken graag op maat voor nog betere aansluiting.

Heb je vragen of kom je er online niet uit? Neem contact met ons op:

Of neem telefonisch contact op via onze Klantenservice: tel 0228 743 943

Vier met ons:

• De Nationale Voorleesdagen
  • BoekStartdag

Handig voor ouders om te weten:

Gratis lid

Van 0 tot 18 jaar ben je gratis lid van de bibliotheek. Schrijf je in en je kunt meteen lenen.

Boekstart

Geef je kind een goede start met onze tips voor boeken en voorlezen.

Ga naar BoekStart

BiebLala

Ken je BiebLala al? Met ons vrolijke prentenboek maak je spelenderwijs contact en begin je al aan de taalontwikkeling van je kindje van buik tot schoot!

Ontdek BiebLala