Ontdek wat je allemaal kan

Maak, leer en oefen bij de bieb

De bibliotheek groeit je hele leven met je mee, wat je ook nodig hebt om jezelf te ontwikkelen. Naast lezen kun je zelf creƫren in onze DigiLABs, nieuwe kennis opzuigen bij onze cursussen of oefenen voor bijvoorbeeld je theorie-examen. Je hoeft geen lid te zijn, loop binnen en ontdek wat je allemaal kan.

Zelf maken

Heb jij een vet idee voor een game of je eigen uitvinding? Maak je dromen waar in onze DigiLABs: leer programmeren, 3D-printen en digitaal ontwerpen.

Kom naar het DigiLAB

Cursus volgen

Of je met de computer wil leren werken of meer wil weten over kunst: bij de bibliotheek volg je de leukste cursussen, klassikaal of online. Wat wil jij leren?

Vind jouw cursus

Oefenen voor theorie

Ga je binnenkort examen doen voor je rij-examen? Oefen gratis de examenvragen online. Zo maak je grote kans om meteen te slagen.

Slaag voor je theorie

Voordeel voor leden

Je hoeft geen lid te zijn om gebruik te maken van de bibliotheek. Als lid kun je boeken lenen voor thuis en krijg je toegang tot de online Bibliotheek (e-books, luisterboeken, digitale tijdschriften en online cursussen). Bovendien kun je dan ook van huis uit oefenen voor je theorie-examen.

Ontdek een abonnement dat bij je past